Bon dia nenes i nens!
Avui coneixerem una amiga molt especial de Sant Lluís Maria de Montfort anomenada Maria Lluïsa.
La Maria Lluïsa tenia una germana que, quan eren petites, es va posar molt malalta i havia d'estar al llit tot el temps. No podia jugar, ni aixecar-se sola, ni agafar les coses amb les mans.
I sabeu què feia Maria Lluïsa? Cada dia anava a veure-la amb molt d'afecte. L'ajudava a menjar, li posava bé el coixí, li feia companyia i mirava de fer-la somriure. Mentre altres nens jugaven, ella cuidava la seva germana amb molt d'amor. De vegades cuidar algú costa una mica… però la Maria Lluïsa ho feia amb alegria.
I va passar una cosa molt bonica. Un dia, després de pregar molt a la Mare de Déu, la seva germana va començar a trobar-se millor. Fins i tot es va poder aixecar i caminar! Tots es van posar molt contents. Maria Lluïsa va aprendre una cosa important: quan ajudem, acompanyem i estimem els altres, el nostre cor es fa gran i bo.
La Mare de Déu també ens cuida com una mare del cel i sempre ens acompanya. Li demanarem avui: “Mare de Déu, ajuda'm a tenir un cor bo i afectuós.”

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies