PARLEM AMB TU: Jesús, m'has donat...

                                                                            Foto de jonas mohamadi

Jesús, m’has donat una llengua per parlar. Gràcies!
Ensenya’m, si us plau, a explicar a tothom com m’estimes i a donar sempre les gràcies.
Jesús, m’has donat unes orelles per sentir-hi . Gràcies!
Ensenya’m , si us plau, a escoltar els altres amb paciència, i escoltar el silenci.
Jesús, m’has donat uns ulls per mirar. Gràcies!
Ensenya’m si us plau a mirar al meu voltant i a veure què puc fer per repartir alegria.
Jesús, m’has donat unes mans per tocar. Gràcies!
Ensenya’m, si us plau, a utilitzar-les per ajudar els altres i per acariciar amb tendresa.
Jesús, m’has donat uns peus per caminar. Gràcies!
Ensenya’m, si us plau, a caminar pel camí del bé, i a seguir sempre els teus passos amb amor i valentia.
Jesús, m’has donat un cor per estimar. Gràcies!
Ensenya’m, si us plau, a omplir-lo d’amor per tothom i a compartir la teva pau i alegria amb els altres.

Comentaris