APRENEM: Un nen/a em molesta


Aquest curs us proposem un espai (cada quinze dies) on reflexionarem, prendrem decisions, creixerem i madurarem junts. La iniciativa es basa en el programa educatiu Quin dilema d'Aldeas Infantiles. Es presentarà una situació perquè ajudeu els nens i nenes a què es posin a la pell dels protagonistes. Podrem opinar i triar una resposta. Després descobrirem el resultat.

Comencem amb el primer aprenentatge:

Un nen/a de la meva classe em molesta contínuament…

Possibles respostes:

  1. No vull dir res, perquè em molestarà més.
  2. Ho explico als meus pares i a la professora.
  3. Si em molesta m'enfadaré molt i li donaré una empenta..

Comprovem resultats:

  1. De cap de les maneres, si tanta por tens, cal actuar com més aviat millor.
  2. Això està bé, cal parlar i explicar què et passa.
  3. Això si que no, si ho fas estàs actuant com ell.

Comentaris