PARAULES DE JESÚS: Feliços els...

 


Un dia Jesús va pujar a una muntanya. Es va asseure, va reunir els seus deixebles al seu voltant i va començar a ensenyar-los com ser feliços. 

Escolta aquesta història sobre la felicitat.

Què voldríem millorar durant aquest any que acaba de començar? -els demana la mestra.
Silenci general.
- Que tots siguem més feliços –respon l’Oscar.
- Molt bon desig. I què hauria de canvia per a que tu siguis més feliç?
- Que el meu germà no s’enfadi sempre amb mi.
- I tu que pots fer per a ajudar a que el teu germà no s’enfadi amb tu?
- No molestar-lo.
- Molt bé, Òscar! Per a ser més feliç hem de començar mirant què és el que nosaltres podem millorar.
- Jo voldria que no tinguéssim crisis d’euros. Els meus pares estan preocupats –diu la Noemí
- I tu pot fer alguna cosa per ajudar? –pregunta la mestra.
- No! Jo no puc guanyar diners! –contesta la Noemí.
- Però sí que pots no gastar més del que necessites. La meva mare m’ha dit que moltes vegades demanem i comprem coses que no són necessàries i que podem aprofitar més les que tenim. Sobretot la roba; tenim l’armari ple i sempre demanem més –explica molt convençuda la Marina.

Jesús, aquest any ens proposem d’ajudar a ser més feliços als altres i a nosaltres mateixos. Estarem atents a les necessitats del nostre entorn.

Comentaris