APRENEM: Ser agraïts


Ja que sabem com n'és d'important donar gràcies.

Aquest és un petit joc on el propòsit és que els nens s'adonin del que tenen i ho valorin. És normal que de vegades oblidem el que tenim perquè tendim a normalitzar el que està sempre present a les nostres vides. La idea d'aquest joc és que a través de la imaginació puguin veure com seria la seva vida sense alguna cosa i això els permeti valorar-ho i donar gràcies perquè ho tenen. Per exemple: Com em sentiria sense casa meva?… Com em sentiria sense la meva joguina preferida?… Com em sentiria sense el meu amic? Etc.

És important ajudar els nens a reflexionar sobre tot el que tenen, sobretot per ajudar-los a enfocar-se en allò que Sí tenen i no en el què els falta, com normalment fan moltes persones.

Gràcies per estar sempre amb mi. Gràcies per la sort que tinc de poder tenir salut i poder gaudir de la muntanya, del mar. del cel..., i de tota la creació. Gràcies per deixar-me gaudir de la família. Gràcies per...

Comentaris

  1. Als nens i nenes de 1rA ens ha agradat molt la imatge, hem fet a la pissarra un núvol de paraules relacionades amb el que ens suggereix GRÀCIES: ajuda, familia, amistat...

    Marta Oliva

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comparteix la teva opinió de manera responsable i evita l'anonimat: Escriu el teu nom, el curs i el teu cole gabrielista. Moltes gràcies