ENS EMOCIONEM: Quan estic trist


Aquest conte tracta sobre moltes situacions en què podem sentir tristesa i com reacciona el conillet protagonista de la història.

¿I tu? Et sents trist alguna vegada? Tots estem tristos de vegades. La tristesa és una emoció natural de les persones. Com passa amb les altres emocions, la tristesa ve i va. De vegades dura només una estona, altres dura més. No passa res. La tristesa passarà i et sentiràs millor.

Estimat Jesús:

avui no estic bé, estic rar, em sento trist, necessito sentir-te a prop per a aixecar-me l'ànim i poder tornar a somriure. Veig les coses totes negres i no sóc capaç de veure totes les coses boniques que em passen. Contagia'm la teva alegria i les teves ganes. Ajuda'm a somriure i a veure les coses amb més optimisme i bona cara. Jo sé que estàs amb mi i al meu costat, que no em falles mai, que ets el meu amic de veritat. 

Comentaris